9091013005 Toyota
9091013005 Toyota
Тарас
Tssti@ukr.net
Магазин склад розборка У нас в наявності великий асортимент Нових та бу запчастини для автомобілів відомих марок! Відправка в день замовлення! Делаем отправки НАЛОЖЕННЫМ ПЛАТЕЖОМ при частичной предоплате Возврат товара: Возврат товара, заказного из других стран невозможен. Возврат оригинальных запчастей невозможен. Электрика возврату не подлежит. Мы не несем ответственности за правильность самостоятельного подбора. Возврат товара в течении 14 дней с момента заказа Ваша посылка может находиться в отделении Новой Почты 5 рабочих дней с момента поступления. Если в этот период вы не заберете ее, заказ будет отправлен обратно без уведомления. Автомобільна електрика не повертається!!! . Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (Датчики,оливи, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. НА БУ ЕЛЕКТРИЧНІ ТОВАРИ-гарантія НЕ поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. Повернення бу повертаємо тільки під РЕАЛІЗАЦІЮ!!!, тобто продамо повертаємо кошти! Порядок повернення товару Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару: заповнити заяву на повернення товару додати копію товарного чеку У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації (технічний паспорт або документ, що його замінює). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати: довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність; копію наряд-замовлення автосервісу, де проводилос всиановлення товару на автомобіль; копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу транспорту; копію сертифікату відповідності на надання послуг, що надаються сервісом; документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця. Відповідно до законодавства, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, що виникли до цього моменту. Щодо товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання чи транспортування товару, дій третіх осіб чи непереборної сили. Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця та, у разі потреби, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку на строк не більше 30 календарних днів. У випадку, якщо товар був здійснений за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажу Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів із моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.