Metelli відгуки

Загальний рейтинг
КраїнаІталія
Рік заснування1962
Унікальних запчастин: 11 254
Товарних груп 9

Передовий проізвводітель автозапчастин для європейських, азіатських і американських автомобілів

Компанія була створена в 1962 році і спочатку спеціалізувалася на інженерної діяльності. Лише через 8 років METELLI стала випускати автозапчастини - спочатку деталі двигуна, а ще через 5 років - компоненти гідравліки.

У 1991 році виробництво компанії отримало новий імпульс - була встановлена ??виробнича лінія, яка дозволила розширити асортимент продукції, що випускається. З цього часу він включає в себе також шарніри рівних кутових швидкостей. Ще одне суттєве розширення спектру вироблених автозапчастин відбулося в 2001 році, коли METELLI стала єдиним акціонером компанії Graf SpA. - великого виробника водяних насосів і гальмівних дисків.

В даний час METELLI розробляє, випускає і експортує майже в 100 країн світу запчастини для автомобілів європейського, азіатського і американського виробництва, причому 15% бюджету компанії витрачається на дослідження та інноваційні технології. В цілому METELLI виробляє близько 70 мільйонів одиниць продукції високої якості щорічно, а її асортимент включає в себе приблизно 7 тисяч найменувань.

Порівняння Metelli з іншими брендами

ВиробникКодОписВідправка МІСТОЦіна, USDПродавець
Metelli151478Рш шарнір (к-кт)Сьогодні33.97ПОКАЗАТИ
VAG7H0498099Шарнір рівних кутових швидкостей, з елементами монтажуСьогодні246.37ПОКАЗАТИ
Loebro303993Шарнір рівних кутових швидкостейСьогодні111.72ПОКАЗАТИ
DenckermannC120020Шркш зовн. (a:38/f:27/o:63/z) vw t5 2.0/1.9td 03-У наявності40.85ПОКАЗАТИ
GSP861009Шарнір ркш з пильникомСьогодні31.62ПОКАЗАТИ
GKN-Spidan23979Шрус зовніш. з пильником vw (вир-во gkn)Шрус зовніш. з пильником vw (вир-во gkn)У наявності94.16ПОКАЗАТИ
Febi176799Шарнірний комплект карданного валаУ наявності47.13ПОКАЗАТИ
Meyle1004980198На завтра- замовлення до 16-ти шарнір рівних кутових швидкостей, з елементами монтажуНа завтра- замовлення до 16-ти шарнір рівних кутових швидкостей, з елементами монтажуУ наявності30.87ПОКАЗАТИ
Starline4237600Шарнир приводного вала (шрус), к-кт.Шарнир приводного вала (шрус), к-кт.У наявності27.50ПОКАЗАТИ
Profit27101478На завтра- замовлення до 16-ти шарнір рівних кутових швидкостей, з елементами монтажуНа завтра- замовлення до 16-ти шарнір рівних кутових швидкостей, з елементами монтажуУ наявності24.31ПОКАЗАТИ

Останні додані запчастини METELLI

Відгуки про виробника Metelli

Норм детальки,пыльники на шрусах неочень только,надо на Lobro менять
по шрусам и помпе 5+ а пыльники на шрус дерьмо в мороз рвутся сразу
никого не слушайте ! почти все производители продают внешние шрусы с плохими пыльниками которые ставить не нужно потому внешний шрус МЕТЕЛЛИ прошёл только 15000 км, ставте пыльник из термопласта и будет вам счастье на долгие годы,у меня на шкоде внешний шрус метелли ходит уже 160000 и никаких намёков на то что он плохой нет.МЕТЕЛЛИ выпускает отличные запчасти,ещё например помпа прошла 175000 и ещё жива хоть я её и поменял.
Купил 4 задних тормозных цилиндра Meteli , в 2-х из них в пыльниках имеются сквозные дырки .
Брал шрус на Seat Altea (Golf+) не проехал и 100 км оборвало, гавно полное. Лучше купить spidan дорого но зато поставил и катаешься, а не имеешь геморрой  PS ставили на оф сто с динамо-м ключом.
Помпы неплохие, по тормозной системе нарекания,ставим Akyoto , дешего и сердито
Внешний шрус после 15 тыс надо заменить. Пыльник порвался, рассыпался частично изнутри. Точно не могу сказать плохо все или хорошо. Возможно, что во всем виноваты морозы, из-за которых и порвался пыльник, из-за чего твердые частицы попали в шрус.
Поставил без проблем, тормозят отлично, не скрипят, единственное: по ощущениям на педаль чуть-чуть сильнее нажимаю для того же эффекта торможения по сравнению с прежними колодками. Но, и износились эти прежние как-то уж очень быстро!(какой фирмы были не знаю)
Оригинальный номер: 15-1563, 23 шлица на валу. Официально Ford не поставляет для "второго" Фокуса наружний ШРУС - только вал в сборе. Однако Metelli выпускает такие ШРУС'ы. Как оказалось, существует несколько разновидностей ШРУС'ов, отличающихся количеством шлицев на валу (количество шлицев на ступицу одинаково). При этом невозможно однозначно определить какой ШРУС нужен для данного авто. Я снимал пыльник со ШРУС (запаситесь хомутом!) и считал шлицы. Так вот, для Фф2 российской сборки с 2.0 двигателем весьма вероятно, что шлицев будет 23. Про остальные не знаю. ШРУС от Metelli производит впечатление качественного продукта. В комплекте сам ШРУС, два хомута, хороший пыльник, стопорное кольцо, инструкция и, похоже тюбик со смазкой, но он видимо исчез на пути через exist.ru :) При этом в сам ШРУС смазка уже заложена. На данный момент пробег детали 30000 км - пока без нареканий.
На правом приводном валу Meteli(пробег 15тыс.км.) под замену внешний шрус. Порвало пыльник и частично рассыпался внутри. Не могу определиться с оценкой, т.к. возможно это из-за сильных морозов - порвало пыльник и в сам шрус попали твердые частицы. Из-за срочности и отсутствия других вариантов зап частей поставил комплект шруса опять meteli.
Плохой кожух и хомут хилый, крепящий его к шрусу