Koyo відгуки

Загальний рейтинг
КраїнаЯпонія
Рік заснування1921
Унікальних запчастин: 10 327
Товарних груп 15

  Підшипники Koyo представляються на ринку JTEKT Bearing, компанією яка володіє ексклюзивним правом на цю продукцію. Вона здобула популярність в результаті комерційного злиття вже відомої компанії Koyo Seiko Co Ltd і займається машинобудуванням Toyoda Machine Works.

  Вироби фірми Koyo користуються успіхом на ринку світу з 1921 року. Програма виробництва постачальника включає підшипники радіально-кулькового типу, наполегливі кулькові, роликові керамічні та інші. Компанія представляє вироби, які призначаються для виробничого обладнання, для виробництва верстатів, машинобудування і сільськогосподарської техніки. Всього під названим брендом набули поширення понад 100 000 різних підшипників кочення. Особливе місце в продукції компанії приділяється підшипників автомобільного призначення.

  Позиції компанії, як одного з лідерів ринку, підтримуються роботою центрів науково-дослідного призначення, які знаходяться в країнах - Нідерланди, США і Японія. Сьогодні фірма Koyo випускає підшипники, які успішно використовують навіть в найскладніших умовах і отримали застосування в найбільш інноваційних галузях промисловості.

Відгуки про виробника Koyo

либо неправильно подобранный по типу, а только по размеру... либо подделка, таких немало.
Ви підібрали не той підшипник, підшипники з індексом 'zz' не пристосовані для великих оборотів, і в генератор їх не ставлять.
Ролик натяжителя и паразитный ролик ремня навесного оборудования. 3 месяца и загудел. Зачем они такие нужны - неясно.
Скорее всего неправильная установка, где то перекос.
Менял грм после 65тк, ролик койо целый, люфта и шума не было. Хотел такой же поставить, но INA дешевле был.
Ставил два подшипника Koyo в генератор на Опель Вектру.Через 500км сильные люфты у данных подшипников.Не рекомендовал данную фирму!
Ставил заднюю ступицу на лансер 9, она идёт вместе с подшипником. Пробег уже более 35000 км, все идеально)))
Написано было, что сделано в Японии. Прожил меньше 3 тыс км. Возможно я его подобрал неправильно. Устанавливал на генератор.
Заказывал оригинал Mazda, в коробке пришел Koyo (Japan), артикул: DAC4280W-Z. Проехал уже более 20 000 километров Всё ОК!
Номер Koyo 6203zz. Не берусь утверждать, что я подобрал правильный тип для переднего подшипника генератора (а они отличаются уймой параметров), но прошёл он менее 3 тык.км. На подшипнике написано Japan.
"Передний" подшипник генератора 6303 с закрытым сепаратором. Однозначно заводской (сам генератор Bosch). Пробег до замены 318000 км! А мог бы и ещё постоять!